sex_januari_tvåtusennio

Fotbollsträning igår, sjukt skönt att spela men tydligen så tycker inte min kropp det. När jag sprang kändes det som om någon stack en kniv i magen på mig. Röhn masserde, tryckte och hållde på, skit ont gjorde det och hon sa att det var något med min magmuskel eller tarm eller något. Och så nämnde hon något om brosk? jag fattade nadaa men det lät läskigt :o Det enda jag kunde göra var att vila och sträcka ut magen varje dag. Men jag orkar faktiskt inte vila mer. Jag har precis börjat tränat ordentligt igen sen mitt ledband i min fot skaddades (som förövrigt inte är bra än). Jag har vilat alldeles för mycket detta året p.g.a skaddor i knän, sprickor i fötter, trasiga ledband, jack i huvudet m.m. Nu får det fanimej räcka! Nån är ut efter att sabba för mig, fyfaan var jag är less på detta. Min mage ska bli bra, NU! min tarm kan gå och hänga sig! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0