nyårslöften?

jag hade två stycken faktiskt;
1. sluta röka
2. inte äta godis.

Men tolvslaget firade jag med champange och cigg så det höll ju inte speciellt länge och godisgrejen vill jag inte längre. Bröt det igår för jag orkar inte nojja längre om att jag är tjock, jag får la bara acceptera det! Men inga sura miner nu för jag har nämligen två nya som jag ska hålla hela året:
1. Ta mina chanser
2. Sköta skolan.

Dom två tycker jag faktiskt är bättre än dom första även fast jag faktiskt måste sluta röka men det får ta den tid de behöver. Nu ska jag dra ut en stund och klockan elva typ så kommer Joy till Väjern och då ska jag träffa henne. Så de så ;)
S E E Y A L A T E R < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0