Goodbye 2008, Hello 2009

Min nyårsafton var riktigt jävla pen. Somsagt så var de ju förfest hos mig. Jag, Frida, Bella och Jossan drack lite, sjöng singstar och vid tolvslaget gick vi ut och smällde och drack champange. När Jossan hade åkt hem gick vi tre till Helena på smögen och önskade hennes gott nytt år och så. Sedan gick vi till granhuset (Robert) där vi hittade Sofie. När den festen var slut drog jag och Frida på efterfest till Mackan med co. Vid fem började vi gå hem till mig och hemma var vi typ halv sju.

Igår var jag med Frida som hade sovit över hos mig. Vi chillade mest, såg på film och så eftersom vi båda två var trötta som fan och min lilla frida var bakis ;) På kvällen drog vi till henne, dit kom även Karlander och vi tre hade våran efterlängtade one tree hill kväll, kärlek <3

Idag vaknade vi vid två typ och Karlander åkte hem typ vid tre. Själv så kom jag nyss hem från Frida. Ska kanske ut till hunnebo snart till Becka om hon lyckas få sina föräldrar på bättre humör.

Min början på 2009 kunde knappast vart bättre, älskar er brudar! <3



Jag och Tomas och Daniels ben ^^(efterfesten)

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe jag va inte så akis ;) haha snygg bild <3 PUSS <333

2009-01-02 @ 23:59:08
URL: http://friiduuuus.blogg.se/
Postat av: Fridaa!

Vi måste se mer :D ily:* <33

2009-01-04 @ 00:32:46
URL: http://misskarlander.blogg.se/
Postat av: Fridaa!

Vi måste se mer :D ily:* <33

2009-01-04 @ 00:33:51
URL: http://misskarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0