everything isn't good all the time

Nu har jag fastnat i mina egna tankar igen, jag hatar verkligen när det händer. Jag tänker på det året som har gått, 2008. Mycket hände, vissa försvann och allt blev annorlunda. Jag miste den bästa till göteborg, folk tog mig förgivet och visade hur idiotiska vissa människor kan vara, vissa fanns där tills pressen blev alltför stor och valde att backa. Medans vissa fortfarande står vid min sida och inte visar några täcken på att lämna mig. Jag gjorde mitt största misstag i hela mitt liv men samtidigt så lärde jag mig något av det. Jag gjorde inte bara ett misstag, jag gjorde många. Det finns vissa som jag helst bara vill glömma, men jag lär mig varje gång jag väljer fel våg att gå. Jag har fått många nya härliga vänner, och jag ångrar inte en enda sekund att jag lärde känna dom. Nått jag ångrar är att jag tillbringade mer tid att träna än med mina kompisar, inget jag kan ändra på nu men jag valde bara det som jag var säker på att jag skulle bli glad av. Kompisarna ger mig ingen garanti på att jag kommer gå ifrån med ett leende på läpparna när jag har vart med dom medans fotboll endast gör mig lycklig. Där lät jag som en otacksam liten tjej som hellre tillbringar sin tid med en boll än med sina puckon till kompisar men så är det verkligen inte. Jag älskar mina puckon, över allt annat! Det var dom som gjorde helgerna värda. Alla fester, tjejkvällar, myskvällar och allt galet vi har hittat på år tvåtusenåtta kommer jag minnas länge, det kan jag lova er! Sen räddade ju även fotbollen en hel del tråkiga dagar, träningar som matcher. Sista året med mitt älskade lag är inte så positivt men vi fixade iallafall ett bra slut på det hela. Vi kom ju trots allt två i gullmarscupen och tre i serien, så jag är stolt. Dock så saknar jag alla träningar med mitt favoritlag något sjukt men nu får jag hålla mig till damlaget och 94;orna men jag ska inte klaga, för dom lagen är toppen. Sen fick jag ju den bästa avslutningen på året också. Först förkrök hos mig med några brudar, sen Helena, sen till Robert och träffa min älskling och sen vidare till Mackan på efterfest där en full Frida fick mig att skratta en hel del. Visst låter detta som ett rätt bra år ändå? Det var bra, det måste jag säga men tvåtusensju ligger fortfarande på toppen. För inget slår, Kreta och suncup. Men jag får väl hoppas att detta året, tvåtusennio ska slå tvåtusensju med hästlängder. Nu orkar jag inte skriva mer och om ni läst allt detta så har ni bara slösat massa tid, för ni lär inte bli smartare av det. Men godnatt! <3

Over and out/ Erika Johansson

Kommentarer
Postat av: fotbollsfannie

älskar dig pajjas<3

du är min alldeles egna och riktigt speciella enäggstvilling, du är bäst<3

2009-03-18 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0