;(

och du kanske inte alls förstår när jag viskar dina öron fulla med ord om
saknad och saknad och den saknad jag känner för dig. du kanske aldrig
känt saknad eller vet vad det egentligen är för du har kanske alltid haft
allt. du har alltid haft dig själv och du är det finaste någon kan få så
kanske har du inte saknat.
du kanske inte tänker på mig någon gång ibland och funderar över vad jag
gör just nu. du kanske aldrig undrar hur bra min hand hade passat i din
eller hur mina läppar hade känts mot dina. du kanske aldrig känner en
längtan efter mig eller tänker dig tanken att jag skulle kunna vara din lilla
prinsessa och att jag skulle kunna leva på värmen från din kropp
och antagligen längtar du aldrig efter mina leenden eller försöker komma ihåg
alla ord jag någonsin sagt och alla gånger jag rört dig. du har väl snart glömt av
vad jag heter och kommer nog inte ihåg färgen på mina ögon eller alla gånger
du på något sätt uppskattat mig.
men jag saknar dig varje dag och jag kommer fortfarande ihåg hur väl dina
händer passade runt min midja. och varje gång du ler tänker jag på hur dina
läppar kändes mot mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0