3 weeks without love, kill me!

Var hos doktorn idag med min kära tjocka mage. Tydligen så har jag sträckt min vänstra magmuskel eller så äre en inflemation i muskeln eller så äre ngt helt annat. Fick ta blodprov och stuff och ska göra ultraljud(?!) snart. Låter kul, it's, n4444t .____. Det värsta av allt är att jag inte får träna på tre veckor. Smärtan kan jag leva med men ingen fotboll på tre hela jävla veckor, jag kommer att dö. Helt seriöst hur ska jag klara mig?! :o Kommer antagligen att träna lite smått ändå. Tränade ju idag så det är ju redan brutet så varför inte bryta det lite till? ;) Nu ska jag se på film, mysa med mig själv och sen brottas med sängen : <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0